Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSwanwick, Ruth
TitelEnglish as a Foreign Language in a Bilingual Approach in Britain: Toward the Development of a Curriculum for the Teaching of English as a Foreign Language to Deaf Children.
QuelleIn: ACEHI Journal/Revue ACEDA, 20 (1994) 1-2, S.31-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0382-7976
SchlagwörterBilingual Education; Curriculum Development; Deafness; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Sign Language; Teaching Methods; Teaching Models; United Kingdom (Great Britain)
AbstractThis article focuses on the complex dynamics and the practical demands of teaching English to deaf children for whom British Sign Language (BSL) is a preferred/dominant language. A model focusing on the relationship between English and BSL is presented, and implications for curriculum and teaching methods are drawn. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "ACEHI Journal/Revue ACEDA" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: