Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlexander, Bill
TitelRighting a Historic Wrong: 75 American Indian Educators, Scholars, and Students Canvass Capitol Hill to Show Lawmakers "That We Exist."
QuelleIn: Black Issues in Higher Education, 9 (1993) 26, S.12-15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0742-0277
SchlagwörterAmerican Indian Education; Black Colleges; College Role; Consortia; Educational History; Federal Aid; Federal Indian Relationship; Government School Relationship; Graduate Study; Higher Education; Land Grant Universities; Lobbying; Public Policy; Resource Allocation; Two Year Colleges; Vocational Education
AbstractRepresentatives of a consortium of two- and four-year colleges on or near American Indian reservations and serving primarily Indian populations are lobbying Congress to explain their successes and objectives and to claim land-grant status and privileges similar to those of historically black colleges. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Black Issues in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: