Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFarlow, Leslie J.; und weitere
TitelThe Relationship between Student Performance under Training Conditions and under Probe Conditions and the Implications for Interpretations of Student Performance Data.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 16 (1991) 2, S.85-93Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterData Interpretation; Evaluation Methods; Performance Factors; Severe Mental Retardation; Student Evaluation; Test Interpretation; Testing; Training
AbstractStudents with severe/profound mental retardation performed functional tasks under training or probe conditions. Analysis of nine students' records indicated that students do not react to probe conditions as if they were extinction conditions; training data do not consistently reflect performance under probe conditions; and data collected under different probe conditions must be interpreted differently. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: