Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFitzpatrick, Kathleen A.
TitelRestructuring to Achieve Outcomes of Significance for All Students: A Progress Report from Township High School District 214.
QuelleIn: Outcomes, 9 (1991) 4, S.14-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Change Strategies; Curriculum Development; Educational Change; Excellence in Education; High Schools; Instructional Effectiveness; Models; Outcomes of Education; Program Effectiveness; School Districts; School Restructuring; Student Development; Illinois
AbstractPresents a progress report of Illinois Township High School District 214's effort to advance the restructuring agenda of its schools' outcome-based education. Steps involved in planning and developing the outcome-based education program are provided along with an overview of implications of restructuring to achieve outcomes of significance for all students. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: