Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWatanabe, Addison; Algozzine, Bob
TitelWho Discovered America? How Many Seeds in a Watermelon? Tips for Modifying Teacher-Made Tests.
QuelleIn: Diagnostique, 14 (1989) 3, S.191-97Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Achievement Tests; Disabilities; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Student Evaluation; Teacher Made Tests; Test Construction; Test Format; Test Items
AbstractThis article discusses ways teachers may vary and modify teacher-made tests to better facilitate prescriptive programing for special education students. Formats featuring statements, object identification, gestures, and writing are discussed, as are item alterations in terms of both item presentation and student responses. (PB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: