Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCameron, Lynne J.
TitelStaying within the Script: Personality and Self-Directed Learning.
QuelleIn: System, 18 (1990) 1, S.65-75Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Students; Case Studies; Cultural Influences; Foreign Countries; Foreign Students; Higher Education; Independent Study; Self Esteem; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Study Skills; United Kingdom (Great Britain)
AbstractA collection of case studies illustrates the reactions of overseas and British bilingual students in higher education in Britain to a procedure used to initiate a self-directed learning program in study skills. The self-assessment procedure is briefly described and insights into students' feelings about learning are discussed. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: