Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFargo, Jean E.; Collins, Marilyn
TitelLearning from Researching: Literacy Practitioners and Assessment of Adults' Reading Progress.
QuelleIn: Journal of Reading, 33 (1989) 2, S.120-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Adult Basic Education; Adult Reading Programs; Evaluation Methods; Literacy Education; Program Descriptions; Reading Diagnosis; Reading Processes; Reading Research; Research Methodology; Student Attitudes; Teacher Researchers
AbstractDescribes a research project to evaluate the progress of adult beginning readers. States that the project gave the authors insight into designing and carrying out research; broadened their understanding of how students learn about the learning process; enriched their teaching; and helped them view others' research in a new light. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: