Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNoah, Harold J.; Eckstein, Max A.
TitelTradeoffs in Examination Policies: An International Comparative Perspective.
QuelleIn: Oxford Review of Education, 15 (1989) 1, S.17-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; Educational Trends; Foreign Countries; National Competency Tests; Secondary Education; Standardized Tests; Test Bias; Test Coaching; Test Results; Test Selection; Testing Problems; China; France; Japan; Sweden; United Kingdom (England); United Kingdom (Wales); USSR; West Germany
AbstractReports on recent changes in examination policy and practice in China, England and Wales, the Federal Republic of Germany, France, Japan, Sweden, the United States, and the Soviet Union. Identifies and discusses some significant trade-offs arising from the implementation of examination policy. Discusses four nearly universal dilemmas of examination policy. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: