Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEngen, Harold; und weitere
TitelChanges in College-Bound Students' Self-Reported Information between Their Junior and Senior Years.
QuelleIn: College and University, 64 (1989) 2, S.159-68Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Change; College Administration; College Bound Students; Developmental Studies Programs; Educational Demand; Grade 11; High School Seniors; Higher Education; Race; Student Attitudes; Student Characteristics; Student Educational Objectives
AbstractA study examined differences in the responses to student profile questions on a standardized college entrance test among high school students who took the test in April 1985 as juniors and in October 1985 as seniors. The responses appear to be stable, with some exceptions. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: