Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMedley, Donald M.; und weitere
TitelAssessing the Functional Knowledge of Participants in the Virginia Beginning Teacher Assistance Program.
QuelleIn: Elementary School Journal, 89 (1989) 4, S.495-510Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBeginning Teachers; Certification; Competence; Evaluation Methods; Knowledge Level; Performance; Teacher Effectiveness
AbstractDescribes the development of an assessment program for beginning teachers and the program's effect on teaching and teacher education in Virginia. Discusses definitions of competence and performance, development of a system for assessing competence, training of classroom recorders, and measurement of competence by observations of teachers' classroom behavior. (RJC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: