Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enClark, Florence A.; und weitere
TitelTransition Needs Assessment of Severely Disabled High School Students and Their Parents and Teachers.
QuelleIn: Occupational Therapy Journal of Research, 8 (1988) 6, S.323-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDaily Living Skills; Education Work Relationship; High School Students; High Schools; Occupational Therapy; Parents; Severe Disabilities; Social Development; Teachers; Vocational Aptitude
AbstractA survey of 45 severely disabled high school students and their parents and teachers found that students and parents perceived that the students' greatest need was for social development and vocational competence. Teachers indicated that some independent living skills were not adequately covered in existing courses. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: