Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFields, Cheryl M.
TitelPoor Test Scores Bar Many Minority Students from Teacher Training.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 35 (1988) 10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlacks; Certification; College Students; Court Litigation; Higher Education; Hispanic Americans; Minority Groups; Preservice Teacher Education; Scores; Standardized Tests; Teacher Education Programs; Test Results; Alabama; Georgia; National Teacher Examinations
AbstractA study of test results of would-be teachers in 19 states documented the failure of nearly 38,000 members of minority groups. Critics say testing requirements are limiting the racial and cultural makeup of the nation's teaching force at a time of growing ethnic and racial diversity in public schools. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: