Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbright, Leonard; Cobb, R. Brian
TitelCurriculum Based Vocational Assessment. A Concept Whose Time Has Come.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 10 (1988) 2, S.13-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Course Content; Disabilities; Evaluation Methods; Models; Postsecondary Education; Vocational Evaluation
AbstractThe authors describe the assumptions and characteristics of the Curriculum-Based Vocational Assessment approach in meeting the challenges contained in the Perkins Act's assessment mandate. They present a definition and characteristics of this approach. Such issues as personnel, cost considerations, and adaptability are considered, and implementation guidelines are provided. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: