Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWalther, Joseph B.
TitelCommunication Satisfaction in the Bank: An Audit Evaluation.
QuelleIn: Journal of Business Communication, 25 (1988) 3, S.79-86Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Measures; Banking; Communication Audits; Communication Research; Diffusion (Communication); Employee Attitudes; Field Studies; Job Satisfaction; Organizational Communication; Part Time Employment
AbstractEvaluates structural influences on perceived communication adequacy in a multi-branch banking organization. Uses a communication audit to determine which groups within the banking system were experiencing dissatisfaction with received communication. Finds that part-time employees were significantly less satisfied than hourly workers. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: