Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArmistead, L. Pendleton; und weitere
TitelSelected General Education Influences Affecting Degree Completion for Community College Occupational Students.
QuelleIn: Community College Review, 15 (1987) 3, S.55-59Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAssociate Degrees; College Graduates; Community Colleges; Courses; Degree Requirements; Degrees (Academic); Dropouts; Educational Attainment; Elective Courses; Enrollment Influences; General Education; Two Year Colleges; Vocational Education
AbstractExamines a study of the general education course-taking patterns of graduates and dropouts from degree and certificate occupational programs at a rural community college in Virginia. Indicates that most respondents took general education courses to fulfill degree requirements, with English, mathematics, and economics being the most frequently taken courses. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: