Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTanner, David E.
TitelThe Theory/Practice "Double Bind" in Student Teaching.
QuelleIn: Teacher Education & Practice, 4 (1987) 1, S.45-49Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperating Teachers; Higher Education; Preservice Teacher Education; Student Teacher Evaluation; Student Teacher Supervisors; Student Teachers
AbstractThis study was conducted to establish the degree of uniformity that exists between the university supervisor, the cooperating teacher, and the student teacher in evaluating the student teacher according to common criteria. Participants were 81 student teachers, their 81 cooperating teachers, and 15 university supervisors. Results are discussed. (MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: