Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCollas, Kay
TitelELIC Two Years Later: One Teacher's View.
QuelleIn: Australian Journal of Reading, 10 (1987) 3, S.171-76Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterFlexible Scheduling; Foreign Countries; Inservice Teacher Education; Language Arts; Literacy; Parent Attitudes; Primary Education; Process Approach (Writing); Process Education; Reading Instruction; Reading Material Selection; Reading Research; Teaching Methods; Theory Practice Relationship; Writing Instruction; Australia
AbstractEvaluates the experience of participating in an Early Literacy Inservice Course (ELIC) in Australia two years after the course. Discusses early problems with scheduling and parent expectations, and shows how reading and writing instruction adapted to the problems while maintaining the process writing approach. (SKC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: