Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcMorris, Robert F.; und weitere
TitelAttitudes, Behaviors, and Reasons for Changing Responses Following Answer-Changing Instruction.
QuelleIn: Journal of Educational Measurement, 24 (1987) 2, S.131-43Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDifficulty Level; Graduate Students; Higher Education; Instruction; Objective Tests; Questionnaires; Response Style (Tests); Scores; Student Attitudes; Test Items
AbstractConsistency of gain from changing test answers was tested for students instructed about answer-changing research results, and composition of the gain was analyzed by examining the students' reasons for changing. Mean gain remained positive and consistent with gain for previously studied uninstructed groups; amount of change was also stable. (Author/LMO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: