Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTeller, Henry E.; Lindsey, Jimmy D.
TitelSelected Parent and Program Attributes and Hearing Impaired Children's Mainstream Education Experiences.
QuelleIn: A.C.E.H.I. Journal, 12 (1987) 3, S.171-77Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Hearing Impairments; Income; Mainstreaming; Mother Attitudes; Parent Attitudes; Parent Child Relationship; Parent Participation; Program Effectiveness; Success
AbstractExamination of parent factors (joint attitudes toward their children and their children's exceptionality, maternal attitudes, parental interest in educational activities, parent participation in educational activities, and income level) indicated that hearing-impaired children with mothers exhibiting positive and expectant attitudes toward them are more likely to have a successful mainstreaming experience. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: