Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFerguson, Kristi J.; Caplan, Richard M.
TitelPhysicians' Preferred Learning Methods and Sources of Information. Do Self-Identified Independent Learners Differ from Course Participants?
QuelleIn: MOBIUS, 7 (1987) 1, S.1-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Style; Independent Study; Lifelong Learning; Nonformal Education; Physicians; Professional Continuing Education; Refresher Courses
AbstractTo determine whether self-identified independent learners differed significantly from their colleagues regarding preferred learning methods or sources of information, this study assessed physicians who scheduled independent learning activities and physicians who attended a traditional refresher course. Both groups rated learning methods and information sources similarly. (Author/CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: