Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreen, Donald Ross
TitelA Guide for Interpreting Standardized Test Scores.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 71 (1987) 496, S.23-24Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Tests; Scores; Secondary Education; Standardized Tests; Test Interpretation; Test Norms; Test Results
AbstractExplains achievement test scores, focusing on types, uses, meanings, and relative importance. Describes currently used scales, normal distribution curves, percentile ranks, grade equivalents, and other rating systems. Advises inclusion of more than one kind of standardized test score, since each provides different information. Includes three figures and seven references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: