Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHupp, Susan C.
TitelUse of Multiple Exemplars in Object Concept Training: How Many Are Sufficient?
QuelleIn: Analysis and Intervention in Developmental Disabilities, 6 (1986) 4, S.305-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Secondary Education; Identification; Photographs; Pictorial Stimuli; Redundancy; Severe Mental Retardation; Sign Language; Stimulus Generalization; Teaching Methods
AbstractTo explore training with multiple exemplars, six severely retarded students (ages 5-21) were taught signed labels for categories of natural objects using either three or five good examples. The arithmetic difference between the two conditions indicated higher levels of generalization following training with five examples for five of the six subjects. (Author/JW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: