Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAbkarian, G. G.
TitelMeasuring Iconic-Symbolic Classification: It Doesn't MAP Out.
QuelleIn: Journal of Childhood Communication Disorders, 9 (1986) 2, S.139-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Classification; Cognitive Development; Developmental Stages; Language Acquisition; Language Processing; Language Tests; Symbolic Language; Test Validity; Testing
AbstractEighty unimpaired adults took the iconic-symbolic (I-S) subtest of the Muma Assessment Program under traditional protocols and revised instructions like those used in classic studies of classification ability. Only 18 functioned at the symbolic level as defined by the protocols; revised instructions more frequently evoked the expected symbolic performance. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: