Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRed Horse, John
TitelEditorial Commentary: Education Reform.
QuelleIn: Journal of American Indian Education, 25 (1986) 3, S.40-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Access to Education; American Indian Education; American Indians; Community Involvement; Dropout Rate; Educational Change; Educational Trends; Elementary Secondary Education; Higher Education; School Holding Power; School Role; Arizona
AbstractDiscusses concern generated among Arizona tribal leaders by education reform measures. Reviews trends in Indian education including dropout rates, lags in academic achievement, and university retention and graduation rates. Illustrates mechanisms through which universities can implement effective schooling for Indians at local levels. (NEC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: