Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRichards, Robert K.
TitelPhysicians' Self-Directed Learning. A New Perspective for Continuing Medical Education. II. Learning from Colleagues.
QuelleIn: MOBIUS, 6 (1986) 3, S.1-7Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterIndependent Study; Interprofessional Relationship; Medical Education; Medicine; Physicians; Professional Continuing Education; Student Attitudes; Student Characteristics; Student Motivation
AbstractData from studies of physicians learning through interaction with colleagues are reviewed. Examines time physicians spend in collegial interaction, formal consultation, age and specialty differences in collegial interaction, practice-setting differences related to collegial interaction, and the educational-influential physician. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: