Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJaschik, Scott
TitelConcerns Voiced over N.J. Plan to Use "Alternate Route" to Certify Teachers.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 32 (1986) 14, S.18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCertification; Educational Innovation; Higher Education; Liberal Arts; Preservice Teacher Education; Program Descriptions; Teacher Effectiveness; Teacher Recruitment; Teacher Selection; Teaching Experience; New Jersey
AbstractA New Jersey plan to turn people without education degrees into schoolteachers is discussed. Some New Jersey education officials are concerned that schools have hired relatively few of the new provisional teachers, and some are critical of the quality of preparation the teachers receive. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: