Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCosson, Len; Wilton, Keri
TitelTeacher-Pupil Interaction and Oral Language Development of Mildly Retarded Children.
QuelleIn: Australia and New Zealand Journal of Developmental Disabilities, 11 (1985) 2, S.97-105Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterInteraction; Mild Mental Retardation; Speech Skills; Teacher Student Relationship
AbstractThe relationship between pupil-gains in oral language development and the classroom behavior of mildly retarded special class pupils and their teachers was examined in two studies. Results of the studies are discussed together with apparent inconsistencies between them, and the need is underlined for data on actual language used by special class teachers and pupils. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: