Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlmy, Millie
TitelNew Challenges for Teacher Education. Facing Political and Economic Realities.
QuelleIn: Young Children, 40 (1985) 6, S.10-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Advocacy; Change Agents; Child Caregivers; Cooperation; Early Childhood Education; Educational Change; Educational Quality; Participation; Role Models; Staff Role; Teacher Education; Teacher Education Curriculum; Teacher Education Programs; Teacher Educators; Teacher Role
AbstractDiscusses the role of early childhood teacher educators in recognizing the necessity to advocate for child care staff and its resulting benefits for children. Recommends that such advocacy can be woven into the teacher education curriculum and that students should actively participate and be provided role models to encourage development of active advocacy. (DST)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: