Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrench, Dorothea Baker; MacDonnell, Brenda Marie
TitelA Survey of Questions Posed by Regular Classroom Teachers Integrating Hearing Impaired Students in Nova Scotia and New Brunswick.
QuelleIn: A.C.E.H.I. Journal, 11 (1985) 1, S.12-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterHearing Impairments; Mainstreaming; Needs Assessment; Teacher Attitudes
AbstractSurveys of teachers of mainstreamed hearing impaired students revealed that information on hearing loss in general, techniques for attaining comprehension, expectation levels for hearing impaired students, effective techniques in teaching and managing behavior, and the use and effectiveness of amplifactions were the primary areas of concern. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: