Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Andy
TitelSimulation and the Industry Project: The Use of Adults Other Than Teachers.
QuelleIn: Simulation/Games for Learning, 15 (1985) 3, S.107-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Curriculum Development; Experiential Learning; Foreign Countries; Industry; Models; School Business Relationship; Secondary Education; Simulation; Staff Role; Teachers; Teaching Methods; United Kingdom (Great Britain)
AbstractOutlines role and sources of simulations and discusses use of adults other than teachers (AOTs) in the classroom in Great Britain's School Curriculum Industry Project. Arguments for using AOTs, a model that delineates role of AOTs in simulation use, and case studies illustrating project practices in this area are presented. (Author/MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: