Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFahy, Patrick J.
TitelInstructor Attitudes Affecting Adoption of Instructional Innovations.
QuelleIn: AEDS Journal, 19 (1985) 1, S.66-79Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Adoption (Ideas); Adult Education; Computer Assisted Instruction; Educational Innovation; Individualized Instruction; Interviews; Literature Reviews; Psychological Studies; Questionnaires; Student Role; Surveys; Teacher Attitudes; Teacher Role; Technological Advancement
AbstractDescribes a study of the attitudes of adult education instructors and administrators toward educational innovation in individualized learning, computer assisted instruction, curriculum change and innovation, and instructor and learner roles. While instructors accept potential value of innovations, they resist when there is vague policy, ineffective training, or inadequate consultation. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: