Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLivingston-White, Deborah; Utter, Catherine
TitelFollow-Up Study of Visually Impaired Students of the Michigan School for the Blind.
QuelleIn: Journal of Visual Impairment and Blindness, 79 (1985) 4, S.150-53Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlindness; Followup Studies; Placement; Special Schools
AbstractA study of currently and previously enrolled students revealed general agreement that past and present placements were appropriate. A higher percentage of students at the state school had access to specialized instruction and aids. Other advantages of the residential situation were specialized curriculum and extracurricular activities, training in living and leisure skills, small classes, and individualized attention. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: