Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson-Inman, Lynne; und weitere
TitelNeatness Counts: Effects of Direct Instruction and Self-Monitoring on the Transfer of Neat-Paper Skills to Nontraining Settings.
QuelleIn: Analysis and Intervention in Developmental Disabilities, 4 (1984) 2, S.137-55Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Elementary Education; Self Evaluation (Individuals); Teaching Methods; Transfer of Training
AbstractDirect instruction on skills necessary to produce neat papers was provided to 15 elementary resource-room students. Results indicate that direct instruction alone was generally insufficient to promote transfer of neat-paper skills to written assignments in other academic periods. Introduction of a self-monitoring checklist, however, facilitated this transfer. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: