Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Adams, Hazard |
---|---|
Titel | Definition and/as Survival. |
Quelle | In: ADE Bulletin, (1985) 80, S.5-7 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Stellungnahme; College English; Educational Philosophy; English Instruction; English Teacher Education; Graduate Study; Graduation Requirements; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Professional Training Bildungsphilosophie; Erziehungsphilosophie; English langauage lessons; Englischunterricht; Aufbaustudium; Graduiertenstudium; Hauptstudium; Abschlussordnung; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Berufliche Fachbildung; Berufliche Fortbildung |
Abstract | Recommends taking the indirect approach of historical understanding to make English PhDs better academic politicians. (CRH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |