Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchloss, Cynthia N.; und weitere
TitelLocation of Questions and Highlights on the Same Page or a Following Page as a Variable in Computer Assisted Instruction.
QuelleIn: AEDS Journal, 18 (1984) 2, S.113-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Educational Research; Graduate Students; Higher Education; Intermode Differences; Literature Reviews; Questioning Techniques; Student Attitudes; Tables (Data); Teacher Education; Undergraduate Students
AbstractStudents in an introduction to special education class were divided into four groups to investigate the effectiveness of computer assisted modules with varying highlight and question placement. Results indicated questions and highlights were superior to straight text; questions were better for objective test items; and students preferred highlights to questions. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: