Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSeddon, G. M.; Shubber, K. E.
TitelThe Effects of Presentation Mode and Colour in Teaching the Visualisation of Rotation in Diagrams of Molecular Structures.
QuelleIn: Research in Science and Technological Education, 2 (1984) 2, S.167-76Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterColor; Diagrams; Molecular Structure; Science Education; Science Instruction; Secondary Education; Secondary School Science; Teaching Methods; Transparencies; Bahrain
AbstractInvestigated use of overhead transparencies containing a sequence of diagrams to represent a three-dimensional structure at different stages during a rotation. Significant learning occurred among 120 Bahraini boys (aged 15-16) when the transparencies contained multi-colored diagrams which were exposed simultaneously or individually in a cumulative manner. (Author/JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: