Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWolk, Steve; Allen, Thomas E.
TitelA Five-Year Follow-Up of Reading-Comprehension Achievement of Hearing-Impaired Students in Special Education Programs.
QuelleIn: Journal of Special Education, 18 (1984) 2, S.161-76Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterFollowup Studies; Hearing Impairments; Reading Achievement; Reading Comprehension; Secondary Education; Test Norms; Stanford Achievement Tests
AbstractAnalysis of scores of 1,664 hearing impaired students (12 years and older) on the Special Education for Hearing Impaired students of the 1973 Stanford Achievement Test revealed that growth in reading achievement of typical hearing impaired students over a five-year period was approximately one-third that of average hearing students. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: