Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAmodeo, Luiza B.; Wooden, Sharon
TitelTransactional Evaluation: A Way to Involve Student Teachers in Change.
QuelleIn: Education, 104 (1984) 3, S.318-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Educational Change; Educational Improvement; Evaluation Methods; Higher Education; Student Attitudes; Student Teachers
AbstractTransactional evaluation was used with 48 student teachers when teaching laboratory professors became concerned about high levels of student dissatisfaction and resulted in course changes. Positive feedback from students, public school personnel, and the university team indicated that the changes had improved the quality of the laboratory experience. (Author/NEC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: