Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllred, Ruel A.
TitelComparison of Proofreading-Type Standardized Spelling Tests and Written Spelling Test Scores.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 77 (1984) 5, S.298-303Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbility Identification; Educational Assessment; Elementary Education; Spelling Instruction; Standardized Tests; Test Format
AbstractStudents of varying achievement levels were tested to determine the relationship between proofreading standardized test and written spelling test scores and to find if significant differences exist between mean scores of the two tests. Proofreading tests seem to be justified when information on spelling ability in general is desired. (Author/DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: