Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFuchs, Douglas; und weitere
TitelEffects of Examiner Familiarity and Task Characteristics on Speech- and Language-Impaired Children's Test Performance.
QuelleIn: Measurement and Evaluation in Guidance, 16 (1984) 4, S.198-204Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDifficulty Level; Examiners; Experimenter Characteristics; Language Handicaps; Performance Factors; Preschool Children; Preschool Education; Speech Handicaps
AbstractExplored the effects of examiner familiarity, task complexity, and mode of response to the test performance of 79 speech and language impaired preschoolers who completed the Symbolic Mediation Test. Results showed children performed significantly better when tested by familiar examiners. Functioning did not depend on the task's complexity. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: