Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKirkland, Beverley
TitelTalking Faster Sooner.
QuelleIn: TESL Talk, 15 (1984) 1-2, S.68-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Communicative Competence (Languages); English (Second Language); Language Attitudes; Language Proficiency; Phonology; Second Language Instruction; Semantics; Speech Skills; Syntax
AbstractDiscusses physiological, psychological, and social effects of speed of articulation and introduction of both productive and receptive fast-talk exercises at early stages of language learning. By helping English as a second language students with the phonological, functional, semantic, and syntactic components of English, students move closer to their goal of being able to participate in everyday communication in English. (SL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: