Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWalton, Karen Doyle
TitelTransfer of Undergraduate Credit: The Quality and Quantity of Credit Accepted for Transfer.
QuelleIn: College and University, 59 (1984) 3, S.217-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterQuantitative Daten; Articulation (Education); College Credits; Computer Oriented Programs; Evaluation Criteria; Grades (Scholastic); Higher Education; Intercollegiate Cooperation; National Surveys; Transfer Policy; Transfer Students; Two Year Colleges; Undergraduate Study
AbstractResults are reported of a national college survey investigating procedures for transfering credit, and the quality and quantity of credits accepted at two- and four-year colleges and universities. The data from 835 respondents were manipulated by the Statistical Package for the Social Sciences. (LB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: