Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCallamand, Monique; Pedoya, Elisabeth
TitelPhonetique et enseignement (Phonetics and Instruction).
QuelleIn: Francais dans le Monde, (1984) 182, S.56-58Verfügbarkeit 
Sprachefranzösisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunicative Competence (Languages); Componential Analysis; Curriculum; Educational Change; Educational Strategies; Phonetics; Pronunciation Instruction; Second Language Instruction
AbstractAs language instruction has focused on communicative competence, pronunciation has become neglected, as if it would disturb the harmony of the language curriculum. Although the principle of the new curriculum emphasis is sound, the problem of maintaining pronunciation's place remains. Suggestions are given for teaching pronunciation in this context. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: