Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHowe, Elliot C.
TitelThe Success of the Cherry Hill Spanish Immersion Program in Orem, Utah.
QuelleIn: Hispania, 66 (1983) 4, S.592-97Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Elementary Education; Elementary School Curriculum; Grade 1; Grade 2; Immersion Programs; Parent Attitudes; Program Descriptions; Second Language Instruction; Spanish
AbstractA Spanish immersion program involving 11 first graders and 16 second graders is described; and the testing, progress, parent attitudes, and changes made in the program's first two years are discussed. Students' grade-equivalent scores in reading, mathematics, and language are compared with those of one other school and the district. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: