Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderlini, Lyn Starr
TitelAn Inservice Program for Improving Team Participation in Educational Decision-Making.
QuelleIn: School Psychology Review, 12 (1983) 2, S.160-67Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Skills; Disabilities; Elementary Secondary Education; Individualized Education Programs; Inservice Education; Models; Participative Decision Making; Problem Solving; Research Methodology; Teamwork
AbstractAn inservice program entitled The Team Approach to Educational Decision-Making: Inservice for Multidisciplinary Teams is described. It provides instruction in team theory, communication skills, and problem-solving techniques to create more active and effective team participation in the Individual Education Program decision-making processes to meet the needs of handicapped students. (Author/PN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: