Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFaltis, Christian
TitelAula/The Classroom: Teaching Spanish Writing to Bilingual College Students.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 6 (1981) 1, S.93-105Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Students; College Students; Higher Education; Language Acquisition; Language Skills; Native Language Instruction; Spanish; Teaching Methods; Writing Instruction
AbstractThree approaches to Spanish language instruction for bilingual college students are briefly considered. Opportunities for learning to write in Spanish are examined in light of recent work concerning writing modes and writing instruction. Two textbooks reflecting the comprehensive approach to Spanish language development are analyzed in terms of writing assignments. (Author/NQA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: