Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCampbell, Colin
TitelAn Empirical Model for Faculty Time Analysis.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 7 (1982) 2, S.181-85Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; College Faculty; Course Organization; Departments; Faculty Workload; Higher Education; Job Analysis; Mathematical Models; Occupational Information; Program Development; Time
AbstractThe development of a mathematical model for estimating faculty time involved in teaching a course is outlined. Over six years, systematic time analysis has helped determine principal components and empirical coefficients of the model. Data are reported showing reasonable agreement between model estimates and time analyses for the courses specified. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: