Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcKillip, William D.
TitelComputational Skill in Division: Results and Implications from National Assessment.
QuelleIn: Arithmetic Teacher, 28 (1981) 7, S.34-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAlgorithms; Division; Elementary Secondary Education; Evaluation; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Performance; Testing; National Assessment of Educational Progress
AbstractStudent performance on division exercises in the recent National Assessment of Educational Progress (NAEP) is reviewed. Pupil performance on selected exercises is reported and followed by some suggestions for improvement in the teaching of this skill. (MP) Aspect of National Assessment (NAEP) dealt with in this document: Results (Utilization).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: