Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Carroll, Joyce Armstrong |
---|---|
Titel | Project ALERT--Process Writing. |
Quelle | In: Language Arts, 58 (1981) 3, S.301-07 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Academically Gifted; Creative Writing; Grade 5; Grade 6; Intermediate Grades; Program Descriptions; Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Instruction; Texas Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Kreatives Schreiben; School year 05; 5. Schuljahr; Schuljahr 05; School year 06; 6. Schuljahr; Schuljahr 06; Mittelstufe; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibübung; Schreibunterricht |
Abstract | Describes the writing experiences of a group of gifted fifth and sixth grade students in the Active Learning Experiences in Resourceful Thinking (ALERT) program in Abilene, Texas. (HTH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |