Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSelinger, Alphonse D.
TitelAttitudes of Ontario Secondary School Teachers toward Aspects of Professional Negotiations and Sanctions.
QuelleIn: Canadian Journal of Education, 5 (1980) 3, S.34-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollective Bargaining; Labor Relations; Negotiation Agreements; Sanctions; Secondary School Teachers; Teacher Attitudes; Teacher Militancy; Teacher Strikes; Canada
AbstractOntario secondary teachers were more favorable in 1977 than 1974 towards collective bargaining but showed significantly less support for sanctions, especially striking. Still, if their interests were seriously threatened, they would strike. Teacher sex and length of Ontario residence were significant predictors of militancy. (Author/SB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: